diumenge, 23 de setembre del 2012

Polls!

Ara que hem començat altre cop el curs escolar, començaran ben aviat les terribles plagues de polls. De fet, l'altre dia, una bona amiga meva em va comentar que a l'escola del seu fill ja n'hi havia...
Recordo perfectament l'any passat com em vaig arribar a obsessionar amb aquest tema. La meva filla gran té molt cabell (força llarg i rinxolat) i em feia pànic pensar en haver-li de treure els polls i fer-li aquell tractament tan pesat.
Quan des de l'escola ens passaven una circular avisant-nos que n'hi havia, em tornava mig paranoica i, cada dia i vàries vegades, li mirava i remirava amb atenció el seu caparró per si li veia algun poll o llémena. Va haver-hi dies que era malaltís, ho reconec.... Imagineu-vos-la a ella jugant i jo perseguint-la mirant-li el darrera les orelles i el clatell, pobreta.
El fet és que des de l'escola mateix, a la reunió de principi de curs, ens van recomanar de posar oli de l'arbre del te com a mètode preventiu. Jo ho vaig comprar de seguida i ho he anat posant al pot de xampú cada vegada que n'enceto un (s'han de tirar 10 gotes d'aquest oli per cada litre de xampú).
No sé si és casualitat o no, però el cert és que durant tot el curs vàrem rebre uns sis o set avisos de polls a classe i ella no en va agafar mai. 
Per tant, em toca recomanar-vos a totes i tots el posar aquest oli al xampú dels vostres fills i filles. Fa una olor forta però no massa desagradable. A mi m'ha funcionat i espero que a vosaltres també!




Per saber més sobre els polls i com combatre'ls:




madrescontrapiojos

3 comentaris:

  1. També hi ha l'opció xampú d'arbre del te: http://www.urtekram.com/productsearch-uk/ Va molt bé, fa bona olor i és 100% orgànic. Des que el fam servir no hem vist ni mig poll! Al Veritas el tenen.

    ResponElimina
  2. Gràcies!!! Una opció més per provar de combatre els maleïts polls.

    ResponElimina
  3. Eps! Tinc una amiga que tot i haver posar oli de l'arbre de te al xampú, els nens han tingut polls al cap. Per tant, no és 100x100 eficaç...

    ResponElimina